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マーケティングを問い直す時~Harvard Business Review 2011 Oct [D5.マーケティング]

Harvard Business Review (ハーバード・ビジネス・レビュー) 2011年 10月号 [雑誌]

Harvard Business Review (ハーバード・ビジネス・レビュー) 2011年 10月号 [雑誌]

  • 作者:
  • 出版社/メーカー: ダイヤモンド社
  • 発売日: 2011/09/10
  • メディア: 雑誌

お客様の言葉が社員を顧客志向に変える
アダム M. グラント
ペンシルバニア大学 ウォートン・スクール 教授


How Customers can rally your troops

Normally companies give the recogintion to their employees for the motivation by awards etc, however end users can energize your workforce far better than your managers can - outsourcing inspiration.

The art of motivation maintenance

1. [from the management] Long service award, MD award, bonus, i-sparc

2. [from the collegues] Applause,Reflection survey,Internal user survey, Inertnal Face book, birthday cake

3. [from the public] award from institute

4. [from the customer] FGI,Appreciation letter from customer (Call center)

3 books in 2011


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